איסוף נתונים

איסוף נתונים
במערכת הניהול ניתן כאשר מתקבלת פנייה, נדאג ליידע אותכם בנתונים נוספים לגבי אותה הפניה כגון:
  • העמוד ממנו הגיע הפניה באתרכם.
  • מידע טכני של תובת המחשב (IP) שממנה נשלח הליד.
  • באיזה יום ושעה הושאר הליד.
  • תאריך השארת הליד.
  • סוג הליד, כלומר אם זה ליד תקין, או ליד החשוד כמזוייף, או פשוט ליד שכבר נשלח אליכם בעבר.
  • וכמובן תיעוד לגבי כל התכתבו הנציגה הוירטואלית עם הלקוח עד להשארת פרטי הפניה.
נתונים אלו יאפשרו לכם לקבל את התמונה המלאה אודות קהל הלקוחות שלכם במטרה לשפר מתן מענה
ומה הם מחפשים באתרכם.