שאלות נפוצות על שירות צ'אט וירטואלי

נציגת שירות
למה אני צריך את השירות?

מטרת שירות הנציגה הוירטואלית הינו להגדיל את הפניות / המרות באתרך בכ-35% בממוצע. כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר, הנציגה יוצרת עימו קשר על מנת שישאיר את פרטיו ותוכלו לחזור אליו טלפונית ולבצע מולו את המכירה. יתרון נוסף זה שהנציגה עובדת עבורך 24 שעות, גם לאחר שעות הפעילות, מה שמקנה לך יתרון מעל המתחרים ומסייע בהגדלת המכירות.

מה כולל השירות?

כל לקוח מקבל ממשק ניהול שבו ניתן לשלוט על הנציגה, למשל - לעדכן את תסריטי השיחה של הנציגה עם הגולשים, לשלוט על הויזואליות של הנציגה (תמונה, צבע, שם, ועוד), לעקוב אחר היסטוריית השיחות ונתונים סטטיסטים שונים. כל פניה מגיעה בצורה אוטומטית גם למייל של הלקוח. בנוסף, אנו מפעילים מערך שירות טלפוני ותמיכה בכל שאלה. בחבילות המתקדמות ילווה אותך נציג שיווקי על מנת לעקוב אחר תסריטי השיחה, לבצע בדיקה של מה עובד טוב יותר ולשנות במידת הצורך על מנת להגיע למיקסום הפניות דרך הנציגה הוירטואלית באתרך.

האם אפשר להתנסות במערכת ללא עלות?

אנו מאפשרים התנסות במערכת הצ'טים לתקופה של 30 יום ללא עלות וללא התחייבות. לאחר תקופת ההתחייבות נדאג לשלוח לכם טופס היצטרפות בהתאם לחבילה הרלוונטית עבורכם.

מה העלות של השירות?

העלות החודשית מתחילה מ-29 ש"ח לחודש ותלויה בכמות הלידים. אנו מאפשרים התנסות במערכת הצ'טים לתקופה של 30 יום ללא עלות וללא התחייבות.

איך אני מוסיף את הנציגה לאתר?

כל מה שצריך זה לציין את המייל שלך, טלפון וכתובת האתר בדף הבית- ראה קישור. לאחר ההרשמה ישלח אלייך מייל עם פרטי ההתחברות למערכת. במערכת ישנו קוד שאותו מטמיעים באתר שלכם. נשמח לסייע בכל שאלה בטלפון: 03-5363000

מה היתרונות של המערכת שלכם?

הנציגות הוירטואלית שלנו לומדות ומתאימות את עצמן לאתרך החל משלב העיצוב המאפשר שליטה על הגדרות העיצוב- הצבע, שם הנציגה, תמונת הנציגה, אפשרות לשילוב של לוגו החברה ועד יכולות המערכת בתסריטי השיחה- מנגנון תגיות לזיהוי של מילות מפתח עיקריות של הגולשים ויצירה של משפטי תשובה מותאמים על ידך. היסטוריית השיחה נשמרות במערכת ומאפשרות לך להיכנס בכל רגע ולצפות בשיחה ובפרטים סטטיסטים נוספים. בחבילות השונות נציג שיווקי מלווה אותך ומבצע מעקב אחר תסריטי השיחה ומשנה במידת הצורך על מנת למקסם את המכירות/ פניות מהאתר.
אינפורמציה נוספת אפשר למצוא בדף יתרונות הנציגה הוירטואלית

האם יעזרו לי בניסוח השאלות והתשובות?

באפשרותך לבחור בחבילה הכוללת בתוכה ליווי של נציג שיווקי שעובר על תסריטי השיחה ומתאים בשיתוף עם הלקוח את השאלות והתשובות. בנוסף, הנציג ילווה אתכם ויעקוב אחר השיחות על מנת לשנות את התסריט במטרה להגדיל את כמות הפניות מהנציגה הוירטואלית. בכל החבילות ניתן גם ליצור עימנו קשר טלפוני :03-5363000 או דרך המייל support@staragent.co.il ולשאול שאלות.

האם יש תקופת התחייבות?

החבילות שלנו הם ללא התחייבות אלא אם הוגדר אחרת במועד העיסקה.

האם הנציגה עובדת גם בניידים?

המערכת שלנו תומכת גם במכשירים ניידים וניתן להגדיר זאת דרך ממשק הניהול שלכם.

האם הפעלת הנציגה גם בניידים כרוכה בעלות נוספת?

לא, אנו מאפשרים ללקוחות שלנו לפתוח את האופציה של הנציגה בנייד ללא עלות נוספת.

איך אני יכול לראות את הפניות דרך הנציגה?

מייל ישלח אלייך בצורה אוטומטית בכל פעם שגולש ישאיר את פרטיו. באם רוצים לצפות בכל השיחה ניתן להתחבר למערכת הניהול ולצפות בכל השיחה.

האם אני יכול לשנות את המייל שאליו יגיעו הפניות?

בהחלט, בהתחברות למערכת הניהול תוכל להגדיר את המייל ואף להגדיר מספר מיילים לקבלת הפניות.

איך אני יכול לשחזר את הסיסמה שלי?

בדף התחברות למערכת יש אופציה לבצע שיחזור סיסמה.

יש לך שאלות נוספת? אנו עומדים לרשותך בטלפון 03-5363000 בימים א'-ה' בין השעות 09.00-17.30 או במייל support@staragent.co.il