צ'אט אוטומטי

בועות צ'אט מצויירות

גם ללקוחות באתר מגיע מענה - צ'אט אוטומטי עושה בשבילכם את העבודה
צ'אט אוטומטי הוא שירות מיוחד שמחיה את האתר שלכם ומספק ללקוחות אוזן קשבת ומענה בכל זמן ועיתוי שבו הם מבקרים באתר.

בעבר היה נחשב אתר האינטרנט המסחרי למקום "יבש" שמספק אינפורמציה אודות השירות או המוצר, תמונות או אפילו סרטוני וידאו, ולפעמים גם מאפשר הזמנת או רכישת המוצר או השירות ישירות דרכו. אבל מה קורה כאשר ללקוח שמתעניין במה שאתם משווקים יש גם שאלות או תהיות שלפני שיקבל עליהן מענה לא ירצה לסגור עסקה? ומה כשהלקוח חרד ממסירת פרטי כרטיס האשראי ומעוניין שיחזרו אליו לביצוע עסקה טלפונית ולא עסקה מקוונת? ואם הלקוחה רוצה להתחיל הסבר על שימוש במוצר כבר הלילה אבל אין איש תמיכה ושירות שיהיה פנוי לפטפט איתה לפני שהבוקר יאיר?

צ'אט אוטומטי שמאפשר שיחה עם נציג או נציגת שירות וירטואליים יכול לפתור את כל הבעיות הללו ועוד הרבה יותר.

האם בצימר יש סאונה?
כש-א' ובעלה החליטו באופן ספונטני לצאת לנופש מפנק והתיישבו בלילה מול המחשב לחפש את המקום המושלם הם ידעו מה הם רוצים. מהר מאוד מצאו השניים צימר בצפון עם ג'קוזי ומיטת קינג סייז ותמונות שעשו להם חשק. אבל הם לא ידעו בוודאות אם בצימר יש סאונה או לא, ושניהם הרי כל כך אוהבים סאונה.
בדיוק כשכבר חשבו לוותר ולמצוא מקום אחר חלונית קופצת עם אפשרות לנהל צ'אט אוטומטי הופיעה בצד הצג. תמונה מחויכת של נציגה חביבה קפצה מול עיניהם, שיחת צ'אט ביניהם לבין הנציגה הוויראולית החלה וזו סיפקה במהרה את התשובה שקיוו לשמוע - יש סאונה! "יש!" כתבו שניהם בצ'אט וניגשו להזמין את החופשה בתאריך שהיה פנוי בעבורם בצימר היפהפה.

צ'אט אוטומטי תמיד זמין בעבור הלקוח
מערכת צ'אט אוטומטי שמותקנת באתרכם היא למעשה ענף בשירות הלקוחות שאתם מציעים. הצ'אט כולל נציגי שירות שהם למעשה בוטים-וירטואליים שעונים בשמכם לגולשים. מערכת הצ'אט מזהה כאשר גולש נכנס לאתר, פותחת חלונית עם נציג המציע את עזרתו ללקוח, עונה במידת הצורך על שאלות בסיסיות (FAQ) ומדרבן גם להשאיר את פרטים לחזרה של בית העסק ללקוח (מה שמכונה 'ליד').

מערכת צ'אט אוטומטי לעולם אינה עמוסה מדי ואין צורך להמתין בעבור קבלת השירות ממנה. הלקוחות, כך חשפו סקרים, אוהבים להיעזר בשירותיה ונוטים להשאיר את פרטיהם בידיה להמשך יצירת קשר והליך מכירה.

במערכת הצ'אט ניתן לשלוט הן ברמת העיצוב, התסריטים של השיחות שהנציג או הנציגה מנהלים והשאלות והתשובות שהם מכירים ויודעים לענות עליהן, והן לקבל ממנה מפרט של לוג השיחות, ולערוך מעקב אחרי כל הפניות שהתנהלו בצ'אט לאורך כל זמן פעולתו.